TERMENI SI CONDITII
DEFINITII
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Scanstore – este denumirea comerciala a SC Helvetica Solutions S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Suceava, str. Zamca nr. 27, judetul Suceava, cod postal 720214, avand numar de ordine in Registrul Comertului J33/426/1997, cod unic de inregistrare fiscala RO9642411, punct de lucru in Bucuresti, Bd Marasesti 2b Corp D, sector 4, Tel: 0722 383 062, cod postal 040254.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Consumator - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale ;
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
Continut – totate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta; informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada; informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada; date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului, inclusiv prezentele Termene si Conditii, acceptate de Cumparator, parte integranta din contract.
Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site, efectueaza si achita o Comanda.
Posta electronica – e-mail.
Profesionist – Scanstore
Site – domeniul www.scanstore.ro si subdomeniile acestuia.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor, asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, asa cum este prevazuta de legislatia in vigoare.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Vanzator Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Vanzator – Scanstore.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, pe suport durabil prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
Prezentele Termene si Conditii si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
VANZAREA ONLINE
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi este permis oricarui Cumparator. Pentru motive justificate Scanstore isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in orice fel Scanstore. In oricare dintre aceste cazuri, Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Scanstore pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
Comunicarea Cumparatorului cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Scanstore poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Scanstore are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Notificarea primita de catre Cumparator, imediat dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica in minus cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc in momentul livrarii. Daca modifica in minus cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Preturile si rezervarile Bunurilor aflate pe stoc Scanstore si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezeci si doua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A., sau/si in euro (EUR) si includ T.V.A. Conversia RON/EUR se va efectua la cursul BNR valabil in ziua prezentarii pe Site a acestor informatii.
Tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site pot fi modificate fara notificare prealabila.
Toate preturile afisate pe Scanstore trebuie confirmate, e posibil ca, din diverse motive, acestea sa fie afisate gresit, sa nu mai fie de actualitate. Ne rezervam dreptul de a corecta erorile cand sunt observate. Scanstore nu poate fi facut raspunzator de situatii de acest tip. Depunem eforturi pentru a oferi cele mai bune preturi clientilor nostri.
In conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii Scanstore.
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitand-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice, dinamice, prezentari multimedia, descrieri, fise tehnice, etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile tehnice si comerciale ale produselor prezentate pe Site, acestea fiind furnizate Vanzatorului de catre furnizorii tuturor marcilor comercializate pe Site. Imaginile si filmele cu titlu de prezentare pot diferi de produsele livrate din cauza unor modificari tehnice (caracteristici, etc.) sau comerciale (design, etc.) necomunicate in prealabil de catre furnizori / producatori. Pentru a fi siguri de compatibilitatile produselor achizitionate cu altele, de cartacteristicile lor tehnice, va recomandam sa ne contactati pe email [email protected] sau telefonic 0722 383 062.
In eventualitatea nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a produselor comandate, valoarea maxima a obligatiilor Scanstore catre Cumparator este egala cu valoarea sumelor incasate de la Cumparatorul respectiv.
Daca primirea unei comenzi, continutul acesteia au importanta critica pentru dumneavoastra, va rugam sa ne contactati pentru a realiza impreuna o comanda speciala [email protected], tel 0722 383 062.
COMANDA
Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, pentru urmatoarele cazuri:
- Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Scanstore, in cazul platii online;
- Datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.
- Produsele comandate nu mai sunt disponibile.
- In cazul platii platii prin OP, neincasarea facturii in termen de 7 zile calendaristice.
Produsele, ofertele, promotiile, etc. de pe Site sunt disponibile in limita stocului. Disponibilitatea produselor este afisata in Site dupa cum urmeaza:
- “in stoc ” – exista mai mult de 3 bucati in stocul Scanstore.
- “stoc limitat” – exista mai putin de 3 bucati in stocul Scanstore.
- “in stoc furnizor” – Bunul nu este disponibil in stocul Scanstore. Daca un Cumparator inregistreaza o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va contacta Cumparatorul in cel mai scurt timp pentru a-i comunica disponibilitatea Bunului.
- “la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Scanstore si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca un Cumparator inregistreaza o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si va contacta Cumparatorul pentru a-i comunica disponibilitatea Bunului.
- “precomanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Scanstore si nici in stocul furnizorului. Dar, daca un Cumparator inregistreaza o comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si va contacta Cumparatorul pentru a-i comunica disponibilitatea Bunului.
- “stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul Scanstore.
- “momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.
Informatiile actualizate in timp real sau orice date specifice despre starea si disponibilitatea produselor se pot obtine prin email la [email protected] sau [email protected] sau telefonand la numerele de telefon : 0722 383 062. Informatiile de pe Site referitoare la stoc si la disponibilitatea produselor nu implica nici o raspundere din partea Scanstore ca si administrator al Site-ului.
Scanstore isi rezerva dreptul de a limita cantitatile achizitionate de un Client cu ocazia unor oferte speciale de pret, campanii promotionale, lichidari de stoc, etc.
Facem permanent eforturi pentru a avea stocuri pentru produsele cele mai utilizate.
MODALITATI DE PLATA
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.scanstore.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare si pot fi modificate fara notificare prealabila.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda.
Modalitatile de plata pentru comenzile efectuate pe Site-ul Scanstore sunt urmatoarele :
- cu cardul bancar online in momentul plasarii comenzii pe Site-ul www.scanstore.ro ;
- virament (transfer bancar) pe baza unei facturi proforma aferenta comenzii plasate pe Site ;
- ramburs (plata integrala la reprezentantul firmei de curierat, cu ocazia livrarii la adresa solicitata).
Referitor la plata cu cardul bancar online la momentul efectuarii comenzii :
- Carduri acceptate (personale sau de firma) : Visa, Mastercard ;
- Nu percepem comision suplimentar pentru acest tip de tranzactie ;
- Site-ul Scanstore, www.scanstore.ro, foloseste platforma de plati mobilPay care asigura securitatea si protejarea tranzactiilor. Platforma mobilPay efectueaza procesarea exclusiva a datelor introduse pentru autorizarea tranzactiei. Scanstore nu solicita, nu proceseaza si nu stocheaza nici un fel de date referitoare la cardurile bancare ale Clientilor sai. Daca Clientul utilizeaza un card al carui cont aferent este intr-o moneda straina (alta decat RON), tranzactia respectiva se va realiza in RON, conversia efectuandu-se la cursul de schimb al bancii care a emis cardul respectiv.
Plata prin virament (transfer bancar) se va efectua pe baza unei facturi proforma.
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii in conformitate cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Scanstore, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv pe suport de hartie prin tiparire, prin adaugarea facturii in coletul livrat.
Pentru o corecta completare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Cont sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Scanstore si nici nu vor fi stocate de catre de Scanstore sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Pentru motive de securitate a Tranzactiilor, Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de exemplu : sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
In situatia platilor online sau prin ordin de plata, livrarea se va efectua in termen de 3 zile lucratoare de la creditarea contului Scanstore cu suma reprezentand comenzile respective in cazul in care bunul respectiv se afla in stocul Scanstore.
Costurile de livrare vor fi suportate de catre Scanstore incepand cu valoarea de 300 lei TVA inclus pe Comanda, valabil in localitatile in care Fan Courier are centre de livrare, in rest percepandu-se taxa pentru km suplimentari. Sub 300 lei percepem o taxa de procesare de 35 lei TVA inclus si deasemena taxa pentru km suplimentari daca este cazul.
LIVRAREA COMENZILOR
Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile prin intermediul unei firme de curierat catre Cumparator.
Livrarea se va face in cadrul urmatoarelor termene de livrare :
- pentru Bunurile aflate pe stocul Scanstore, termenul de livrare pe tot teritoriul Romaniei, inclusiv Bucuresti, este de la 24 de ore pana la maxim 3 zile lucratoare.
- termen maxim de 30 zile lucratoare pentru comenzile finalizate si confirmate pe e-mail, pentru Bunurile la « comanda », « precomanda » sau aflate « in stoc furnizor ».
Toate comenzile egale si mai mari de 300 RON (TVA inclus) beneficiaza de transport gratuit in localitatile unde sunt centre Fan Courier.
Pentru comenzi mai mici de 300 de RON (TVA inclus), percepem o taxa de procesare de 35 lei TVA inclus si deasemena taxa pentru km suplimentari daca este cazul.
Cumparatorul poate verifica statutul si evolutia Comenzii in sectiunea « Comenzile mele” din Contul sau de pe Site-ul Scanstore.
Pentru orice informatii suplimentare referitoare la livrare, la modificarea comenzii sau la conditii speciale (de exemplu livrare sambata), consultantii Vanzatorului stau la dispozitia Cumparatorului la :
- Numerele de telefon : 0722 383 062 ;
- Adresa de email : [email protected].
Pentru Bunurile aflate in garantie, costul transportului catre un centru de service agreat (mentionat in certificatul de garantie) este suportat de Cumparator, iar cel de retur al Bunului de la service la Cumparator este suportat de Vanzator.
Pentru produsele in post garantie, integralitatea costurilor de transport va fi suportata de catre Cumparator.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor exclusiv pe teritoriul Romaniei.
In conformitate cu Art. 1719 lit. a) Noul Cod Civil, Cumparatorul este obligat sa preia produsul si sa verifice de indata starea acestuia in scopul constatarii eventualelor vicii aparente, in urma unei verificari elementare.
Daca priceperea Cumparatorului este insuficienta pentru depistarea eventualelor vicii, acesta trebuie sa recurga la un specialist, deoarece viciile aparente trebuie aduse fara intarziere la cunostinta Vanzatorului pentru a fi remediate. Daca astfel de vicii exista, Cumparatorul este obligat, conform Art. 1690 Noul cod civil Starea bunului vandut, sa-l informeze pe Vanzator, fara intarziere, despre acestea.
Sanctiunea neindeplinirii obligatiilor de catre Cumparator (obligatia verificarii de indata si obligatia informarii) consta in aceea ca Vanzatorul este considerat ca si-a executat obligatia de predare conform Contractului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la predarea produsului nu va fi luata in considerare de catre Scanstore.
Lipsa certificatului de garantie a produsului si eventualele neconcordante trebuie semnalate in maxim 48 (patruzeci si opt) de ore de la receptia marfii pe adresa [email protected]. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI (RETURUL PRODUSELOR)
Scanstore asigura dreptul de retragere (de returnare a produselor achizitionate prin intermediul site-ului Scanstore.ro) in conditiile OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
Cumparatorii produselor comercializate de Scanstore care detin calitatea de consumatori beneficiaza de dreptul de retur, acestia putand returna produsele cumparate prin intermediul site-ului www.scanstore.ro, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Produsele returnate de catre consumator vor trebui sa fie in ambalajul original complet, fara deteriorarea etichetelor de identificare a produselor, si insotite de certificatul de garantie si de o copie a facturii de achizitie.
In cazul cumpararii mai multor produse identice, returul acestora va fi acceptat doar daca exista un singur produs desigilat, celelalte produse fiind acceptate doar daca sunt sigilate.
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a tuturor produselor. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data intrarii in posesie a produsului / produselor, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. De asemenea, puteti completa si transmite electronic de pe site-ul nostru www.scanstore.ro orice declaratie neechivoca de retragere din contract. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Introduceti in informarea dumneavoastra : NUMELE dumneavoastra, ADRESA dumneavoastra postala si, daca este cazul, numarul dumneavoastra de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail.
Declaratiile de retragere din contract completate dupa mai mult de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a produselor nu vor fi luate in considerare.
Daca va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra mai putin costurile livrarii prin curier care sunt in sarcina dumneavoastra si care vor fi scazute din suma ce va fi rambursata, in conditiile in care expedierea se efectueaza fara intarzieri nejustificate si in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. In orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Returul produselor se va face doar prin curier (toate formalitatile legate de expedierea prin curier precum si costurile transportului sunt in sarcina Cumparatorului), fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 7 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 7 zile calendaristice. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
In acest sens, consumatorul va formula o declaratie neechivoca, in care isi exprima decizia de retragere din contract si/sau de a returna produsul comandat, declaratie care va transmisa pe adresa de email [email protected].
In cazul in care consumatorul se retrage din contract si returneaza vanzatorului produsul folosit, incomplet sau cu o valoare redusa, vanzatorul va restitui consumatorului suma de bani echivalenta pretului platit pentru produs si mentionata in contractul de acceptare a comenzii sau o parte a acestui pret, redus in conformitate cu proviziile de uzura din articolului 457 al Codului civil, in valoare de 1% din pretul total pentru fiecare zi de folosire a produsului si in functie de costul de reparare necesar pentru a aduce produsul in conditia originala, termenul de reparare stabilit prin lege fiind de de 15 zile.
In conditiile aplicarii dispozitiilor art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014, Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru Consumator in a-si exercita dreptul de retragere.
In conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, Scanstore va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Suma rambursata nu va include costul ocazionat de procedura de returnare a produselor (procedura de expediere prin curier), pe care consumatorul il va suporta. Plata va fi conditionata de receptionarea produselor sau de prezentarea de catre consumator a dovezii, conform careia acesta a trimis produsele, luand-se in considerare data cea mai apropiata.
Cumparatorul poate opta pentru rambursarea directa sau pentru folosirea sumei pentru cumpararea unui alt produs.
In urmatoarele situatii, returnarea produselor nu este posibila :
- Lipsa ambalajului original complet in care produsele au fost livrate;
- Etichetele de identificare a produselor sunt deterioarate sau lipsesc complet;
- Imprimantele ale caror consumabile au fost desigilate si folosite (consumate);
- Echipamente de pe care s-au dezinstalat programele cu care au fost livrate ;
- Echipamente pe care s-au activat anumite licente ;
- Produsele in comanda exceptionala, care nu sunt comercializate in mod uzual de catre Scanstore si nu se afla in stocul nostru, si care sunt comandate in baza unui contract agreat de ambele parti in care se va mentiona imposibilitatea returului ;
- Depasirea termenului de 14 zile calendaristice in care trebuie sa ne notificati decizia dumneavoastra de retragere ;
- Au trecut mai mult de 7 zile calendaristice de la data in care ne-ati notificat decizia dumneavoastra de retragere si produsele nu au ajuns la sediul Scanstore ;
- Nu se pot returna mai multe produse desigilate identice (unul singur poate fi desigilat, celelalte vor fi acceptate doar daca sunt sigilate).
- Urmatoarele produse nu se pot returna : consumabile desigilate sau consumate ; licente software ; extensii de garantie ; pachete de servicii ; echipamente fiscale ;
- In cazul unor abuzuri constatate : de exemplu returnari repetate, etc.
Scanstore isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului in cazul echipamentelor prezentand cu ambalaje deteriorate sau incomplete, deteriorari si zgarieturi, socuri electrice, accesorii, etichete sau certificat de garantie lipsa. In aceste situatii, Scanstore poate decide acceptarea returului si oprirea unei anumite sume din valoarea produselor in vederea readucerii acestora la starea initial (suma care va fi comunicata Cumparatorului) sau va decide refuzul returului, fapt ce va fi de asemenea motivat si comunicat Cumparatorului.
In cazul in care returul a fost refuzat, costul transportului inapoi catre Cumparator va fi suportat de catre acesta.
GARANTIA PRODUSELOR
Toate Bunurile comercializate pe site-ul www.scanstore.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Toate produsele vin insotite de Certificat de Garantie. In eventualitatea in care produsul nu vine insotit de un certificat de garantie, se va porni de la premiza ca acesta beneficiaza de un termen de garantie de 12 luni pentru echipamente hardware sau de 6 luni pentru accesorii (cabluri, suporti si componente adiacente, cradle, surse de alimentare externe, etc.).
Textele legislative in care sunt prevazute drepturile Consumatorului sunt urmatoarele : Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si Legile nr. 449/2003 si 296/2005 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei.
Perioada de garantie a produselor debuteaza la data achizitiei. Daca este cazul, perioada de garantie se poate prelungi corespunzator cu perioada in care produsul se afla in service, de la data inregistrarii cererii de reparatie in garantie si pana la data returnarii produsului catre client.
In eventualitatea inlocuirii unui produs defect, noul termenul de garantie pentru produsul de inlocuire va fi identic cu cel al produsului defect inlocuit si va debuta la data la care Cumparatorul va intra in posesia produsului de inlocuire respectiv.
Termenul de garantie pentru accesorii si optiuni poate fi diferit, conform specificatiilor din documentatia tehnica livrata cu produsul respectiv.
Garantia se acorda produselor in urmatoarele conditii : produsele trebuie sa fie prezentate in service in ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile cu care acestea au fost livrate initial in pachet, insotite de o copie dupa factura de achizitie si de certificatul de garantie in original. De aseemenea, aceste produse trebuie sa prezinte elementele de identificare intacte (numar serial sau ambalajul original - in cazul in care este trecut numai pe acesta).
Nu se accepta in garantie produse neambalate.
Garantia nu acopera deteriorarea subansamblurilor casante (lampi, ecran, lentile, alte componente din sticla). Garantia nu include incompatibilitatea sistemului cu diferite aplicatii software.
Scanstore ofera garantia producatorului la toate tipurile de echipamente hardware pe care le comercializeaza si acopera toate defectele de fabricatie. Garantia nu se aplica bateriilor si consumabilelor.
Scanstore raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.
Pentru produsele care beneficiaza de garantie in baza certificatelor de garantie, Scanstore va transmite Cumparatorului aceste certificate de garantie, prin email, in coletul produsului sau in plicul AWB.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Scanstore garanteaza inlocuirea produsului dupa reparatii repetate. In cazul in care produsul sufera 3 interventii in decursul a 6 luni, Cumparatorul poate solicita inlocuirea acestuia. In cazul unui defect iremediabil, contravaloarea produsului va fi restituita.
Garantia se acorda doar pentru defectiunile de natura hardware si nu include operatiunile de curatare, intretinere sau asistenta tehnica, cu exceptia situatiilor in care este precizat altfel intr-un contract de service separat. Nu constituie obiectul garantiei subansamblele, materialele consumabile (baterii, riboane, capete de imprimare, cartuse toner sau cerneala si alte consumabile), subansamblele casante ce intra in componenta produsului (geamuri, garnituri, rafturi de sticla sau plastic, manere, butoane de plastic etc.).
Nu se ofera garantie pentru defectiunile aparute ca urmare a manipularii defectuoase, lovirii produselor, accidentelor, ventilatiei necorespunzatoare, greselilor de instalare (lipsa impamantarii la priza, cuplarea oricarui periferic in timp ce echipamentele sunt in functiune) sau fluctuatii ale tensiunii de alimentare, interventii asupra produselor, indiferent de natura lor, de catre personal neautorizat in scris de catre producatorul respectivului echipament sau modificarea seriilor din certificat.
Remedierea deficientelor aparute in perioada de garantie se face in primul rand prin repararea componentelor afectate sau prin inlocuirea acestora, iar daca repararea nu este posibila, produsul va fi inlocuit cu un produs cu performante si caracteristici similare, cel putin egale cu cele ale produsului initial. Produsul nou ce inlocuieste produsul defect, beneficiaza de o noua garantie comerciala ce incepe in momentul inlocuirii. In situatia in care nici inlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi prin intermediul vanzatorului contravaloarea produsului, la valoarea inregistrata pe factura de achizitie.
In cazul in care certificatul de garantie a fost emis de producator, acesta a fost in ambalajul cu care a fost livrat produsul.
Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.
Dupa reparare, perioada de garantie va fi prelungita cu numarul de zile care a fost necesar pentru repararea produsului (din momentul in care produsul a ajuns in service pana cand a fost reparat).
Pentru produsele post garantie, costurile cu ridicarea produsului de catre curier, diagnosticarea, repararea (inclusiv manopera), piesele de schimb (daca este cazul) si returnarea prin curier dupa reparatie vor fi suportate de catre Cumparator.
In cazul in care certificatul este emis de catre producator si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia este asigurata de catre reteaua de service autorizate ale producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, Cumparatorul trebuie sa se adreseze celui mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care se va ocupa de repararea produsului.
In urmatoarele situatii garantia produsului se considera pierduta :
- S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat.
- Numarul de serie al produsului (S/N - "Serial Number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate; produsele care nu au etichetele sau/si sigiliile intacte.
- Cumparatorul nu a respectat conditiile de transport, manipulare, instalare, utilizare si intretinere precizate in prospectele si instructiunile ce insotesc produsul la livrare, despre care Cumparatorul a luat cunostinta.
- Produsele prezinta defecte cauzate de socuri, conditii improprii de functionare, conditii de umiditate crescuta, utilizare in zone cu schimbari bruste de temperatura, in locuri cu vibratii, praf, fum sau substante chimice si toxice.
- Nerespectarea parametrilor de alimentare specificati in instructiunile de utilizare (de exemplu tensiunea de alimentare in afara limitelor, impamantare necorespunzatoare, temperatura si umiditatea de lucru sau de depozitare, s.a.).
- Folosirea produselor in alt scop sau in alte conditii decat cele specificate in documentatiile ce le insotesc.
- Utilizarea produselor in conditii de uzura sau functionare continua peste limitele admise.
- Ruperea sau indoirea componentelor echipamentului.
Produsele constatate defecte in momentul vanzarii sau care sunt returnate ca si defecte in termen de 7 zile calendaristice de la momentul achizitionarii vor fi inlocuite cu produse identice noi. Daca inlocuirea cu produse identice noi nu este posibila, se va aplica una din solutiile de mai jos :
- Rambursarea contravalorii produsului defect ;
- Daca nu exista un produs identic si nu se doreste rambursarea contravalorii produsului defect, acesta din urma va fi inlocuit cu un alt produs nou avand caracterstici si performante cel putin echivalente cu cele ale produsului initial si doar cu acordul Clientului.
Zgarieturile sau deteriorarile elementelor demontabile sau nedemontabile datorate socurilor mecanice sau termice care nu au fost semnalate in 24 de ore de la receptia produselor nu vor constitui obiectul garantiei.
Diagnosticul, modul de remediere precum si termenul estimativ de finalizare a remedierii va fi prezentat Cumparatorului in maxim 3 zile lucratoare de la receptia produselor.
Termenul maxim de solutionare a garantiilor este de 15 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier. Daca la expirarea termenului defectul reclamat nu este remediat, se aplica una din urmatoarele masuri, in ordinea mentionata:
- Inlocuirea cu un produs nou, identic;
- Returnarea contravalorii produsului;
- Daca nu exista produs identic si nici nu se doreste returnarea contravalorii produsului, inlocuirea se face cu un produs nou cu caracteristici si performante cel putin similare cu cele ale produsului initial si doar cu acordul clientului.
Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.
Reparatiile in afara garantiei sau in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.
Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie sau/si care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra, contactand via email: [email protected].
Pentru imprimantele termice :
Durata medie de utilizare a imprimantelor termice este de 5 ani. In aceasta perioada, se asigura furnizarea pieselor de schimb si a reparatiilor in post-garantie. Optiunile comandate pe imprimantele termice pot avea un termen de garantie mai redus decat cel al imprimantei de baza (baterii, alimentatoare, periferice, etc.).
- Garantia produselor sau a partilor componente se acorda de la data achizitiei pana la expirarea perioadei mentionate in certificatul de garantie sau pana la atingerea a 100 de km tipariti (primul termen care este atins este considerat drept sfarsitul perioadei de garantie), cu exceptia capului de tiparire, consumabilelor si accesoriilor care pot avea garantie diferita de cea a produsului de baza, conform prevederilor din documentatia tehnica livrata impreuna cu produsul sau conform celor trei mentiuni de mai jos :
- La imprimantele prin transfer termic cu ribon, capul de tiparire al imprimantei este garantat pentru o perioada de 6 luni sau 30 de km tipariti (primul termen care este atins este considerat drept sfarsitul perioadei de garantie).
- La imprimantele cu imprimare termica directa, fara ribon, capul de tiparire este garantat pentru o perioada de 3 luni sau 5 km tipariti (primul termen care este atins este considerat drept sfarsitul perioadei de garantie) ;
- La imprimantele de etichete, taietorul automat de hartie/etichete este garantat pentru o perioada de 6 luni sau 1.000.000 de taieri (primul termen care este atins este considerat drept sfarsitul perioadei de garantie), in conditiile in care acesta nu a fost utilizat incorect si nu are urme de fortare/bruscare.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitand-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Scanstore, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Scanstore, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Scanstore asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Scanstore.
Orice Continut la care Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentelor Termene si Conditii, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Scanstore si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Scanstore cu referire la acel Continut.
Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentelor Termene si Conditii.
In cazul in care Scanstore confera Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intra-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Scanstore pentru respectivul Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
Niciun continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Scanstore si/sau al angajatului/prepusului Scanstore care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
Este interzisa orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
CONFIDENTIALITATE
Scanstore pastreaza confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizeaza Cumparatorul. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Scanstore nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
Prin inscrierea in baza de date a Scanstore, Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai Scanstore (furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii) in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru, cat si de alte companii cu care Scanstore poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor etc.
POLITICA DE UTILIZARE A FISIERELOR COOKIE
Aceasta sectiune se refera la tehnologia de tip cookie utilizata de Site-ul www.scanstore.ro, operat de Helvetica Solutions S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Suceava, str. Zamca nr. 27, judetul Suceava, cod postal 720214, avand numar de ordine in Registrul Comertului J33/427/1997, cod unic de inregistrare fiscala RO9642411, punct de lucru in Bucuresti, Bd Marasesti 2b Corp D, sector 4, Tel: 0217942476, cod postal 040254.
Ce este un fisier cookie?
Un cookie este un fisier de dimensiuni reduse, alcatuit din litere si numere,caruia utilizatorul, cand navigheaza pe o pagina web prin intermediul unui browser web (de exemplu : Internet Explorer, Chrome, Firefox etc.), ii poate permite sau nu instalarea prin stocare pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale utilizatorului de pe care acesta acceseaza internetul. Fisierul cookie este « pasiv », nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-driverul utilizatorului.
Fisiere de tip cookie pot fi :
- Fisiere cookie de sesiune : stocate temporar in istoricul browser-ului care le memoreaza pana la momentul in care utilizatorul iese de pe website-ul respectiv sau inchide fereastra browserului.
- Fisiere cookie persistente : stocate, in functie de durata prestabilita, pe hard-drive-ul unui computer sau echipament. Aceste fisiere cookie le includ si pe cele plasate de un alt website decat cel pe care il viziteaza utilizatorul la momentul respectiv si sunt cunoscute sub numele de “third party cookies” – care pot fi folosite in mod anonim pentru a memora interesele unui utilizator, astfel incat sa fie livrata publicitate cat mai relevanta pentru utilizatori.
In ce scop folosim fisierele cookie?
Fisierele de tip cookie fac posibila recunoasterea terminalului utilizator si a preferintelor acestuia, ceea ce ne permite sa oferim clientilor nostri pagini personalizate ce raspund cel mai bine nevoilor acestora, oferind astfel clientilor nostri o experienta de navigare agreabila, usoara, rapida, sigura si personalizata pe Website-ul nostru www.scanstore.ro.
Aceste fisiere pot permite, de asemenea, pregatirea unor statistici anonime care ne ajuta sa intelegem mai bine cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne astfel imbunatatirea structurii si continutului lor. Aceste statistici exclud indentificarea personala a utilizatorului, deoarece fisierele de tip cookie pe care le utilizam pe Website-ul nostru nu arata niciodata date personale de identificare a utilizatorilor.
Tipurile de fisiere cookie utilizate de Site-ul nostru
Tipologia de fisiere cookie utilizate de Site-ul nostru cuprinde categoriile principale urmatoare :
- Fisiere cookie strict necesare (esentiale) : indispensabile pentru utilizarea site-urilor web, aceste fisiere cookie se instaleaza ca urmare a actiunii utilizatorilor si permit acestora sa navigheze pe site-uri si sa le foloseasca functiile.
- Fisiere cookie pentru optimizarea functionalitatii website-ului nostru : permit recunoasterea utilizatorilor care revin pe website-ul nostru, colecteaza informatii anonime dar nu pot urmari modul in care utilizatorii navigheaza pe alte site-uri web. Recunoasterea preferintelor utilizatorilor nostri ne ajuta in procesul nostru continuu de ameliorare a functionalitatilor propuse ca de exemplu pastrarea in memorie a preferintelor dumnevoastra.
- Fisiere cookie pentru analiza si performanta : colecteaza informatii despre modul in care vizitatorii utilizeaza Website-ul nostru si despre numarul de utilizatori care il folosesc. Acestea ne ajuta sa analizam modul in care functioneaza Website-ul nostru, sa imbunatatim functionalitatea si accesibilitatea acestuia, sa observam care sectiuni/pagini prezinta un interes mai mare pentru clienti (paginile accesate cel mai des), sa identificam mesajele de eroare ale unor pagini si sa oferim utilizatorilor nostri serviciile si functionalitatile cele mai rapide si mai usoare, care se potrivesc cel mai bine nevoilor lor.
- Fisierele cookie pentru marketing, targeting (identificarea publicului tinta) si publicitate : ne ofera un feedback valoros despre vizita utilizatorilor pe Website-ul nostru prin inregistrarea paginilor si link-urilor accesate. Informatiile colectate vor fi folosite in scopuri de marketing, identificarea publicului tinta si publicitate (crearea unor reclame, promotii, campanii publicitare etc. perfect adaptate publicului nostru tinta identificat cu ajutorul informatiilor colectate de acest tip de fisiere cookie). Aceste informatii pot fi de asemenea folosite pentru a limita frecventa cu care puteti vedea o reclama si pentru a ajuta la masurarea eficientei campaniilor publicitare. In scop publicitar, de marketing si de targeting (identificarea publicului tinta), aceste informatiile pot fi impartasite cu terte-parti (cum ar fi agentii de publicitate).
- Fisierele cookie ale platformelor de social networking (retele sociale) : aceste fisiere cookie nu sunt controlate de catre noi, fiind plasate pe site-ul nostru si controlate de catre plaformelele retelelor de socializare care furnizeaza aplicatii accesibile de pe site-ul nostru (de exemplu Facebook, YouTube, etc.). Aceste fisiere cookie inregistreaza informatii despre actiunile dumneavoastra (de exemplu distribuirea unui articol) in scopul de a monitoriza performanta aplicatiilor si a le ameliora pentru dumneavoastra. Pe Website-ul nostru poate de asemenea sa existe continut incorporat, cum ar fi de exemplu continut video al unor terte parti precum YouTube. In acest caz, acesti terte parti au posibilitatea sa-si plaseze la randul lor propriile fisiere de tip cookie. Helvetica Solutions S.R.L. nu poate controla nici accesa aceste fisiere cookie.
- Fisierele cookie pentru monitorizarea traficului Web - Google Analytics : site-ul nostru utilizeaza Google Analytics, un serviciu pentru analiza traficului, furnizat de Google. Informatiile generate de fisierele de tip cookie cu privire la utilizarea de catre dumneavoastra a website-ului (inclusiv adresa dumneavoastra IP) vor fi transmise si stocate de Google pe servere care pot fi localizate in UE, SEE si/sau Statele Unite. Google elaboreaza, pe baza acestor date, rapoarte cu privire la activitatea site-ului. Google poate transfera aceste informatii catre terti in cazul in care are aceasta obligatie conform legii sau in cazul in care acesti terti prelucreaza informatiile in numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastra IP cu alte date detinute de Google.
Puteti renunta la Google Analytics fara a afecta modul in care puteti vizita site-ul nostru web.
Informatii detaliate cu privire la Google Analytics si protectia datelor cu caracter personal (inclusiv modul in care puteti controla informatiile trimise catre Google) pot fi gasite la :
https://policies.google.com/technologies/partner-sites?hl=ro
Pentru a impiedica monitorizarea prin acest tip de cookie, puteti instala un add-in pe browserul dumneavoastra Web :
https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en-GB
- Alte fisiere de tip cookie analitice si privind performanta : pentru analiza si monitorizarea traficului, website-ul noastre utilizeaza si alte fisiere de tip cookie plasate de Alexa Metrics, Zopim, New Relic, pentru a colecta date privind interactiunea dumneavoastra cu site-ul nostru si comportamentul dumneavoastra de navigare pe Website (inclusiv ID-ul fisierului de tip cookie, adresa IP si tipul de dispozitiv utilizat pentru a accesa Website-ul). Informatiile primite sunt sub forma de date agregate privind utilizatorii Website-ului, fara nicio posibilitate de a va identifica.
Informatii detaliate privind prelucrarea informatiilor pot fi gasite la :
https://www.alexa.com/help/privacy
https://www.zendesk.com/company/customers-partners/privacy-policy
https://newrelic.com/termsandconditions/privacy
In cadrul politicii noastre de confidentialitate, va vom informa ulterior in eventualitatea in care alte tipuri de fisiere cookie vor fi utilizate de catre site-ul nostru.
Va atragem atentia ca Helvetica Solutions S.R.L. nu exercita nici un control asupra fisierelor de tip cookie utilizate de catre terte-parti cu care colaboram pentru a obtine informatii despre utilizarea Website-ului nostru, pentru a ameliora functionalitatea website-ului nostru, pentru a optimiza experienta dumneavoastra de utilizator si pentru promovarea campaniilor noastre publicitare (agentii de publicitate, analisti date trafic Web, platforme ale retelelor de socializare, etc.). Aceste terte-parti sunt cele care au control total si sunt pe deplin responsabile de folosirea fisierelor de tip cookie pe care le plaseaza.
Controlul fisierelor de tip cookie (activare / dezactivare)
De obicei, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea fisierelor de tip cookie pe terminalul utilizatorului in mod automat. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a fisierelor de tip cookie sa fie blocata de browser-ul Web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand aceste fisiere sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a fisierelor cookie pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului Web).
Limitarea folosirii fisierelor cookie poate afecta anumite functionalitati ale paginii Web.
Meniurile de tip « Setari », « Preferinte », « Optiuni » din bara de meniu a browserului de Internet utilizat pe calculatorul/echipamentul dumneavoastra le indica utilizatorilor cum sa elimine fisierele cookie stocate pe terminalele acestora si cum sa modifice setarile browser-ului respectiv astfel incat sa refuze fisierele de tip cookie.
Astfel, prin setarile browserului utilizatorii pot opta pentru ca fisierele cookie sa nu mai fie acceptate sau pot seta browserul sa accepte fisierele cookie de la un site anume.
Va reamintim ca dezactivarea sau stergerea anumitor fisiere de tip cookie poate sa afecteze in mod negativ sau sa limiteze unele functionalitati din site-uri.
In functie de browser-ul pe care il folositi, exista mai multe modalitati de control / dezactivare a fisierelor de tip cookie :
Google Chrome : https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=ro
- Click pe butonul de meniu cu cele trei puncte orizontale situat in partea din dreapta sus a ferestrei browser-ului tau si selecteaza Setari ;
- Selecteaza optiunea Avansate si apoi Setari de continut ;
- Click pe prima optiune Cookie-uri si apoi pe "Permite site-urilor sa salveze si sa citeasca datele asociate cookie-urilor".
- Click pe butonul "Open menu" cu 3 linii orizontale, situat in partea din dreapta sus a ferestrei browser-ului tau ;
- Selecteaza meniul Optiuni apoi optiunea Protectie si securitate ;
- Localizeaza titlul Blocheaza cookie-uri si date din site.
Microsoft Internet Explorer : https://support.microsoft.com/ro-ro/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
- Selecteaza optiunea Setari situata in partea din dreapta sus a ferestrei browser-ului si selecteaza Optiuni internet, apoi click pe butonul Protectia datelor ;
- Selectati optiunea Confidentialitate ;
- Sub Setari, selectati Complex si alegeti daca doriti sa permiteti / sa blocati module cookie originale si module cookie de la terti.
Safari : https://support.apple.com/ro-ro/guide/safari/sfri11471/mac
- Click pe Safari in partea de sus a ferestrei browser-ului si selecteaza optiunea Preferinte ;
- Click pe Protectia datelor ;
- Selecteaza optiuneaPermiteti de la site-urile web pe care le vizitez.
Opera : https://help.opera.com/en/latest/web-preferences/
- Click pe Setari apoi se selecteaza Preferinte -> Avansat -> Cookies ;
- Selecteaza una din optiunile disponibile: Accepta / Accepta cookie-urile de la site-urile pe care le vizitez / Nu accepta cookie-uri / Administreaza cookie-uri.
Microsoft Edge : https://support.microsoft.com/ro-ro/help/4468242/microsoft-edge-browsing-data-and-privacy
Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre cookie-uri si la ce sunt utilizate, recomandam urmatoarele linkuri:
Microsoft Cookies guide
All About Cookies
http://www.youronlinechoices.com/ro/
In timp, vom actualiza aceasta Politica de utilizare a fisierelor cookie si va vom notifica cu privire la orice modificare, prin afisarea noii variante pe website-ul nostru. Ca urmare, va rugam sa consultati periodic aceasta Politica de utilizare a fisierelor cookie pentru orice modificari.
Ultima actualizare a Politicii noastre de utilizare a fisierelor cookie : 21 mai 2020
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
In conformitate cu cerintele Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Scanstore are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana desemnata de dumneavoastra.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, Helvetica Solutions SRL are obligatia de a administra datele dumneavoastra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate.
Cumparatorul este obligat sa furnizeze datele in scopul procesarii comenzii, facturarii, livrarii, informarii Cumparatorului privind : situatia contului de pe Site, evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. Refuzul Consumatorului poate determina o executare deficitara a prezentului Contract din partea Scanstore, putand conduce la imposibilitatea procesarii si anularea comenzii.
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre Scanstore si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: servicii financiare si fiscale, servicii de curierat. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc, cu exceptia prelucrarilor efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala si sa solicitati stergerea datelor. Totodata, aveti dreptul de a va opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarea datelor personale care va privesc in scopuri de marketing direct.
Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata catre Helvetica Solutions SRL Bucuresti, Bd Marasesti 2b Corp D, sector 4, cod postal 040254, sau email [email protected]. Modalitatea de informare „verbala" se utilizeaza, in mod exceptional, in situatia in care nu se poate realiza informarea in alte modalitati (informare prin intermediul unei convorbiri telefonice, acestea fiind inregistrate). De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa Helvetica Solutions S.R.L. Bucuresti, Bd Marasesti 2b Corp D, sector 4, cod postal 040254, va puteti exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
- o data pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
- sa interveniti asupra datelor transmise;
- sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara
- sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.
Scanstore poate notifica Cumparatorii privind ofertele curente prin newsletter saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale. Scanstore nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.Scanstore.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date. Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali. De asemenea, Scanstore poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare, tele marketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, asiguratori, etc. Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si alte organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
Site-ul www.scanstore.ro foloseste masuri specifice de securitate impotriva pierderii, modificarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul nostru. In cazul pierderii de informatii cauzate de „Bug”-uri sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul www.scanstore.ro, Scanstore nu-si asuma nici o responsabilitate.
Scanstore nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenzile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenzilor, a livrarii sau anuntarea promotiilor in curs, in nici un caz nu vor fi furnizate unei terte parti. Informatiile colectate includ: datele complete de facturare si numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre Scanstore.
Regulamentul (UE) 2016/679 al parlamentului european si al consiliului va fi denumit in continuare “GDPR” (prescurtarea de la General Data Protection Regulation) :
In conformitate cu GDPR, operatorul Helvetica Solutions SRL are sediul principal in punctul de lucru din Bucuresti, B-dul Marasesti 2B, corp D, sc. 2, et.3, ap 19, Sector 4, Cod postal 040254, prelucreaza in mod legal, echitabil si transparent fata de persoana vizata datele descrise mai jos.
Pentru comunicari, intrebari sau solicitari privind prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor in orice moment utilizand urmatoarele date de contact: Helvetica Solutions SRL, Bucuresti, B-dul Marasesti 2B, corp D, sc. 2, et.3, ap 19, Sector 4, Cod postal 040254, email: [email protected].
Datele personale ale persoanelor vizate, ale utilizatorilor site-ului www.scanstore.ro vor putea fi folosite pentru comunicari comerciale in relatia comerciala cu Helvetica Solutions S.R.L.
Informatiile din site privitoare la stoc / disponibilitatea produselor nu implica nici o raspundere din partea Helvetica Solutions S.R.L. ca administrator al site-ului. Produsele si promotiile prezentate pe site-ul www.scanstore.ro sunt disponibile in limita stocului disponibil. Preturile produselor prezentate pe www.scanstore.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila.
Politica de confidentialitate promovata de Helvetica Solutions S.R.L. este alcatuita din reguli care explica si incadreaza modalitatea de procesare a informatiilor personale pe care le puneti la dispozitie pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online sau prin email. Informatiile personale se definesc ca orice tip de informatie de identificare a Cumparatorului, de exemplu : nume si prenume, adresa postala si de email, numar de telefon fix si mobil, etc. Helvetica Solutions S.R.L. nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate niciunei parti neimplicate in contractul comercial cu persoana vizata.
Colectarea informatiilor se efectueaza pentru a putea livra comenziile plasate pe Site-ul nostru si pentru a furniza clientilor nostri informatii complete referitoare la starea comenziilor, a livrarii sau la promotii in curs. Informatiile colectate nu vor fi in nici un caz furnizate unei terte parti neimplicate in acest proces. Aceste informatii colectate includ, dar nu se limiteaza la : numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Orice modificare a politicii de confidentialitate care poate afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra va fi pusa la dispozitia dumneavoastra. Va rugam sa verificati periodic regulile stipulate de aceasta politica, in scopul de a va actualiza preferintele.
In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati sau sa stergeti complet datele dumneavoastra personale aflate in posesia Helvetica Solutions S.R.L., va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0724.541.971 sau prin email la [email protected]. In cazul in care aveti comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0724.541.971 sau prin email la [email protected].
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, Helvetica Solutions S.R.L. are obligatia de a administra datele dumneavoastra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate. Site-ul www.scanstore.ro foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, modificarii sau folosirii improprii a informatiilor care se afla in controlul nostru. In cazul pierderii de informatii cauzate de erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul www.scanstore.ro, Helvetica Solutions S.R.L. nu-si asuma nici o responsabilitate.
Procesam toate datele personale colectate in mod legal, aceasta prelucrare fiind bazata pe Art. 6 paragraful 1 litera b) din GDPR. “Prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract.”
Procesam toate datele personale colectate in scopul derularii relatiilor comerciale, in scopul de marketing direct si al analizei datelor. De asemenea, vom utiliza datele dumneavoastra personale pentru a va contacta in aceste scopuri si a va furniza informatiile noastre comerciale (oferte, promotii, servicii, etc.) prin e-mail, SMS sau telefon, doar in cazul in care avem consimtamantul dumneavoastra prealabil.
Pentru realizarea actiunilor mai sus-mentionate (derularea relatiilor comerciale cu clientii, marketing-ul direct, analiza datelor, campanii promotionale, etc.), utilizam furnizori de servicii, respectiv imputerniciti conform art. 28 GDPR, de exemplu furnizorii nostri de servicii pentru hosting, platforma si servicii de mentenanta, furnizorii de servicii de curierat sau furnizorii nostri de servicii pentru trimiterea e-mailurilor si SMS-urilor, contactarea telefonica sau imprimarea de materiale publicitare personalizate.
In scopul garantarii unui nivel ridicat de protectie a datelor personale in conformitate cu legislatia europeana in vigoare, ne asiguram prin reglementari contractuale ca acesti furnizori de servicii prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu GDPR. Nu se efectueaza alte transferuri de date cu caracter personal catre alti destinatari, cu exceptia obligatiilor legale.
Pentru mai multe informatii despre protectia corespunzatoare a transferului international de date sau a copiei acestora, va rugam sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor prin e-mail la adresa: [email protected].
Furnizarea urmatoarelor date cu caracter personal este necesara pentru a putea incheia un contract cu dumneavoastra si pentru a procesa inregistrarea beneficiarului: numele, adresa de facturare, adresa de livrare, numarul de telefon, datele de identificare ale unei/unor persoane autorizate pentru achizitii. Datele dumneavoastra personale vor fi stocate pana la momentul incetarii relatiei contractuale, cu exceptia cazului in care avem obligatia legala de a stoca in continuare datele dumneavoastra in scopul de a le prezenta autoritatilor publice, de exemplu autoritatilor fiscale. Stocarea si transferul datelor dvs. personale catre autoritatile publice in scopul indeplinirii unei obligatii legale conform Art. 6 paragraful 1 litera c) GDPR.
Dreptul la protectia datelor cu caracter personal nu este un drept absolut; acesta trebuie luat in considerare in raport cu functia pe care o indeplineste in societate si echilibrat cu alte drepturi fundamentale, in conformitate cu principiul proportionalitatii.
In calitatea dumneavoastra de persoana vizata de acest drept, puteti contacta responsabilul nostru pentru protectia datelor, in orice moment si in mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact mentionate mai sus in vederea exercitarii drepturilor dumneavoastra rezultate din GDPR. Aceste drepturi sunt urmatoarele:
- Dreptul de acces, articolul 15 GDPR : Persoana vizata are dreptul de a obtine din partea operatorului o confirmare ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal care o privesc.
- Dreptul la rectificare, articolul 16 GDPR : Persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, fara intarzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care o privesc.
- Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), articolul 17 GDPR: Persoana vizata are dreptul de a obtine din partea operatorului stergerea datelor cu caracter personal care o privesc, fara intarzieri nejustificate, iar operatorul are obligatia de a sterge datele cu caracter personal fara intarzieri nejustificate, in cazul motivelor prezentate conform GDPR.
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii, articolul 18 GDPR : Persoana vizata are dreptul de a obtine din partea operatorului restrictionarea prelucrarii in cazul in care se aplica unul din cazurile prevazute in articolul 18 GDPR.
- Dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR.
- Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie, articolul 21 GDPR).
- Dreptul de retragere a consimtamantului (articolul 7 GDPR).
- Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere in eventualitatea in care prelucrarea datelor incalca prevederile GDPR (articolul 77 GDPR).
In eventualitatea modificarilor ulterioare ale legislatiei privitoare la protectia datelor personale, va vom notifica aceste modificari si va vom solicita un nou consimtamant, daca aceste evolutii legislative vor prevedea acest lucru.
PUBLICITATE
Newsletter-ele Scanstore sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Scanstore. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
In momentul in care Clientul isi creeaza un Cont pe Site, acesta are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newsletter.
Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment :
- prin contactarea Scanstore in acest sens.
- prin modificarea setarilor din Contul de client la sectiunea “Abonarile mele”.
- prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.
Renuntarea la primirea Newsletter-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentele Termene si Conditii.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta catre o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia.
RASPUNDERE CONTRACTUALA
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau o terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii sau/si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare, in special pentru pierderea acestora.
Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
Ulterior crearii Contului, utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Scanstore, acestia fiind opozabili Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea chec boxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Scanstore si Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
INFORMATII PRIVIND DEEE
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, Cumparatorii vor avea in vedere urmatoarele :
- Cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE ;
- Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE, si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE ;
- Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata.
Simbol DEEE
Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.